torsdag 19. mars 2009

Sløve tilstander..

Ikke noe matinnlegg i dag. Hele den siste uka har vi bare spist vanlig mat som kjøttkaker og pølser som ikke har inspirert til de store blogginnlegga. Hadde dog tenkt å legge ut litt vanlige oppskrifter etterhvert også. Har en del venner som lurer på god gammeldags middag, så ikke umulig at jeg poster kjøttkaker o.l etterhvert. Akkurat nå er jeg syk. Utrolig kjedelig. Har hangla i 3 uker og er nå på penicilin. Ha ha herlig livsnyterinnlegg dette. Nok syting, mer nyting:) Det jeg skulle frem til var egentlig at når man først er syk og ikke har ork til alt mulig gøy så kan man jo nyte det å få lov å ikke gjøre noe:) Det er det jeg skal prøve på nå. Har handla inn til indisk og skal overtale min kjære til å tilberede det ( han finner jo oppskriften her, he he) . Kjøpte meg en ny bok i dag som jeg har planer om å sluke rått. Det er en ny pocket av Karin Alvtegen "skygge". Ahhh kjenner jeg gleder meg skikkelig til den. Har lest de andre bøkene hennes og de var skikkelig gode. Vet ikke ennå om jeg kan anbefale den men de andre bøkene hennes er det bare å lese!
Ellers så er det pledd på sofaen, god te, sjokolade og fred og ro som gjelder i dag.

Peace out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar