onsdag 4. februar 2009

Si det med varme


Jeg er en så sykt frossen person at nå om dagen, med 7-10 kalde utenfor så har jeg det lettere ukult. Spesielt er det forferdelig å skli under en iskald dyne, på en iskald madrass i et rimfrossent rom og så prøve å sove. Det er da det er godt å ha en kjæreste som aner ens behov!
I går vurderte jeg å dra senga ut på stua pga kulda, men besinnet meg og la meg heller med fullt superundertøy og dro med meg et extra teppe ( med fleece og fuskpels, tungt!) . Kjæresten kommer så inn for å si natta (han hadde da vitterlig ikke tenkt å legge seg så tidlig) og ser meg ligge stiv som en pinne og snart blå på nesa. Det er da han gjør det helt rette. Han kommer inn med 2 varmeflasker (2!!) og putter dem inn under dyna mi. Så spør han jammen om jeg har noe å høre på, på I-poden min.. og opplyser om en ny podcast som har kommet.. Neiiii ikke hørt den.. Så ordner han likegodt den også, plugger øreproppene i og forlater meg varm, lykkelig og godt på vei inn i Gil Fronsdal`s søvndyssende stemme. Ja det var bedre enn både det ene og det andre akkurat da! O herlige kjæreste, oh lykke!

1 kommentar: